FAQ over bestelling

Heb ik een e-mailadres nodig?

Om een online bestelling in te dienen, heb je een geldig e-mailadres nodig.

 

Wat gebeurt er in geval van een annulering?

Je Zippo-bestelling wordt direct verwerkt; daarom kunnen we geen wijzigingen of annuleringen in overweging nemen. Als de bestelling al is verwerkt en je wilt deze toch retourneren, volg dan de instructies in het gedeelte Retourneren en ruilen. Over het algemeen worden verzending en verwerking niet gerestitueerd.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Zodra je creditcard is geverifieerd, wordt je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Bestellingen met op maat gemaakte producten worden binnen 10 tot 15 werkdagen verzonden. Levertijden kunnen variëren en zijn niet gegarandeerd. Je kunt de huidige bestelstatus controleren door in te loggen op je account

Bestellingen worden uitsluitend van maandag tot vrijdag verzonden. We zijn gesloten op feestdagen.

 

Hoe verkrijg ik mijn eGift card?

eGift cards worden na betaling per e-mail verzonden.  Als de bestelling van je eGift card NIET de aankoop van andere producten bevat, wordt je betaling normaal verwerkt en wordt je eGift card naar je e-mailadres verzonden.  Als de bestelling van je eGift card de aankoop van andere producten bevat, wordt de betaling verwerkt en de eGift card per e-mail naar je verzonden zodra de volledige bestelling verzonden wordt.  Houd er rekening mee dat het tot 5 dagen kan duren voordat de volledige bestelling, inclusief de eGift card, wordt verzonden als je bestelling een aangepast product bevat.  (Als je je eGift card zo snel mogelijk wilt ontvangen, kun je de eGift card en andere producten het beste apart kopen).